Create an account


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
adidas Originals

#1
ÿþDet handlar om att vara #TeamComfy dessa dagar adidas originals och under ett år där jag ständigt blev förvånad - och inte alltid på ett bra sätt - en av de största för mig var att jag faktiskt fysiskt skulle överlämna kontanter till en återförsäljare för att köpa ett par Air Kraft 1s. Det är inte något jag förväntade mig att göra 2016. Så vad som händer när du finjusterar Flyknit för att behålla så mycket av den ursprungliga designen på AF1, kombinera den med läder som du aldrig har gjort tidigare och sätta ihop den med en fjäder Ultra enda? Du har fått Nikes svar - eller vad som borde vara svaret - till adidas NMD till Ultra Boost när det gäller en sneaker som är cool och funktionell.

Se vad vi menar? Även om hype för detta har mer att göra med att det bara är 200 par totalt där ute, representerar det fortfarande de beprövade adidas gazelle och sanna färgerna som vi kräver i våra spark. Och bara för skivan, adidas Originals, skulle en Kicks On Fire x adidas NMD också vara ganska cool. Tips, ledtråd, antydning ... Jag vet att vi alla förbannade månen när påstådda bakdörrspar började ta sig till Internets, men gratulerar om du kunde adidas stan smith få ett par att faktiskt slitna i detaljhandeln. Medan jag borstar vid tanken på att camo fortfarande är relevant i denna dag och ålder, är jag glad att se tidiga 2000-tal häftklamrar som BAPE fortfarande behålla relevans det här decenniet.

Spara för Yeezys, det här kan vara den mest starta adidas sneakeren i år så det var bara meningsfullt att jag drar en bild från adidas Originals Snapchat där denna speciella färgväg av NMD Human Race var på foten av på Pharrell Williams. Reaktionen för den här droppskalan har blandats, men de som är fans är utan tvekan hårda för dessa tack vare de adidas nmd r1 ljusa färgerna och obegränsade sätten du kan snöra dem tack vare bursystemet som vi har sett sedan på andra NMD: er .

Han är kanske den mest självmedvetna idrottsman i vår generation, som accepterar den kärlek och förtjusning han får från sina stans, men också välkomnande av hatarna som aldrig fick hype. Så ofta ser vi idrottare sätta på sig det falska leendet för att få stöd och fanstöd som du kan se direkt genom fasaden. Helvete, Kobe gick själv genom en liknande fas när han var yngre, smirrade och lekte med barn i McDonalds reklam och växte afro medan han flickade adidas i ett försök att sticker ut. Men när mästerskapen kom och hans personliga problem fördes in i rampljuset, tog han kontrollen på ett sätt som ingen förväntade sig.

Efter så många resor tillbaka till Manila, för att inte tala om att han spelar för en stad som har en stor filippinsk kontingent, är Mamba praktiskt taget royalty. Adidas Originals erkände detta faktum och tillbringade sommaren brainstorming för hur man kan överbrygga klyftan mellan världen både online och av. Från denna idé kom #SneakerSwitch, ett konstbaserat globalt pen-pal-program för sneakerspåverkare världen över. Jag blev inbjuden av adidas Originals att delta i projektet och använde miadidas för att designa adidas sneakers en anpassad sko som skulle skickas till en annan influencer i #SneakerSwitch.

Se till att kolla in kollektionen online eller använda vår butikslokalisator för att hitta en plats nära dig och glöm inte att följa Champs-bloggen, TheDrop. För att fortsätta med samma ämne som adidas Boost-teknik, den här veckan tar vi en "vad om" -metod genom att välja 10 av våra mina favorit adidas silhuetter som inte använder Boost-tekniken och hoppas att de gjorde det. Jag bestämde mig för att lägga till en blandning av löpare, livsstilsreleaser och basketskor från det [Image: %7Bkeyword-318kgb.jpg] förflutna och nuet för att blanda saker och ting lite.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Forum software by © MyBB Theme © iAndrew 2016